FANDOM

Art Book

Pisarz Equestrii

Galeria postaci
Zajęcia Pisarz
Rodzina
Małżonek Painted Night
Dzieci Star Night
Rodzice Cutie Arty i Book Shelf
Rodzeństwo Posiada 3 siostry i 2 braci
Dziadkowie od rodziców
Krewni Mind Story, Crown Crowd
Artykuł w edycji
99725.jpg

Art Book ( z angielskiego ,,Sztuka Książki ) Jednorożec z rodu. Syn Cutlie Arty i Book Shelf . Słynny pisarz dramatów i horrorów dla kucyków. Zainspirowany natchnieniem na Rainbow Dash.Natchnienie nie było zbyt mocne. Po roku upadł jako najgorszy artysta i niestety wyśmiewano się z niego. Gdy ujrzał ją najpiękniejszą i słynną Painted Night powróciła inspiracja i stał się słynny dzięki jej pomocnemu kopytku..Wtedy ją poznał i  stał się sławny ponieważ ona mu pomogła z jego melancholią.Do dzisiejszego dnia wspólnie piszą powieści i wiersze. Dla niego jest muzą i bogiem oraz najpiękniejszą damą serca. Wszyscy słynni oczekują na ich potomstwo ale zawsze Art mówi ,, że jest na to czas i by nie poganiali.Posiada także córkę Star Night.

PowstanieEdytuj

Kucyk powstał dla Painted Night . Na pamiątkę dla Izy.

Jest także pamięcią dla słynnego najlepszego pisarza. Przedstawia osobę utalentowaną i zarazem prawdziwą.

WyglądEdytuj

Umaszczenie Posiada ciemnogranatowe umaszczenie dziedzicząc po ojcu. Matka jego posiada złote umaszczenie.

KopytaEdytuj

Posiada białe kopyta dziedzicząc po matce.Ojciec z kolei ma fioletowe.

OczyEdytuj

Jego oczy są w barwie brązu . Brązowe oczy posiada jego ojciec a matka zielone..

Grzywa i OgonEdytuj

Posiada długą i falowaną w elegancki sposób ułożoną biało srebrną grzywę. Ogon  długi, lekko ucięty na koniec, odziedziczył po matce zaś grzywę pamięta że była piękna.

ZnaczekEdytuj

Posiada znaczek i jest nim pióro piszące w książce unoszącej się w niebieskiej aurze.

OsobowośćEdytuj

Plusy Skromność Jest bardzo skromnym jednorożcem. Nie lubi przechwalać się i woli powiedzieć mało a konkretnie.

TowarzyskośćEdytuj

Jest towarzyskim miłośnikiem. Uwielbia towarzyszyć każdemu.

RozrywkowośćEdytuj

Przy tym ogierze nie zabraknie ci czasu ani nie znudzisz się. Dla każdego znajdzie czas i zabawę.

KreatywnośćEdytuj

Jest kreatywny pisząc swe powieści i wiersze dla kucyków. Fani proszą go o autograf i zawsze im podeśle.

CzułośćEdytuj

Jest bardzo czuły dla Panited Night. Traktuję ją jakby była jego muzą i boginią.

PracowitośćEdytuj

Jest pracowity dniami i nocami. Nie cierpi lenić się.

OdwagaEdytuj

Jest odważny w  niektórych przypadkach. Obroni słabszych ale nie będzie się wtrącał w sprawy par.

WadyEdytuj

Sarkazm Czasami bywa sarkastycznym  cwaniakiem.

WrednośćEdytuj

Jest bardzo wredny i nie należy go prowokować.

ZłośliwośćEdytuj

Bywa złośliwy wobec tych co byli wobec niego złośliwi.

WrednośćEdytuj

Chwilami bywa za wredny gdy ma zły humor.

HistoriaEdytuj

Narodziny

Urodził się w szlachetnym i królewskim Canterlocie. Jego rodzice należeli do elity słynnych kucyków. Ojciec był właścicielem banku, a matka prowadziła aukcje. Obydwoje chcieli by ich syn został piosenkarzem lub lekarzem. Ani jedna strona nie pociągała ani druga. Kończąc dzieciństwo na ukończeniu  zwyczajnej szkoły w Canterlocie  dostał propozycję do szkoły Celestii, ponieważ był dobrym uczniem. Przyjął nauki w Akademii Celestii i Luny. Interesowało go pisanie wierszy i opowiadań. Jego pierwszym wierszem było Do Niezgody Świata.

Do niezgody świata

,,Niezgodo!

Co przyczyniasz zło i spustoszenie

krwawą potyczką i łzami ludu

ty co przychodzisz cicho i krzywdzisz lud

Nawróć się !

Spójrz co narobiłaś

Co wiele kucyków skrzywdziłaś

Spodobało to się księżniczce i zaproponowała by dalej studiował. Kiedy wygrał pierwszy konkurs  literacki otrzymał znaczek. Wiedział że to jego przeznaczenie. Rodzice nie byli zadowoleni a znajomi rodziców byli zaskoczeni. Zaczął studiować dalszą naukę będąc nastoletnim ogierem, a gdy ukończył przeszedł pod opiekę słynnego  starszego pisarza.  Ten odkrył talent młodego jednorożca  i nauczał go.  Będąc już dorosłym pierwszy raz wydał książkę ,, Tren Księżyca i Słońca i potem następne.Zakochał się w dzielnej Rainbow Dash ale ta odmówiła mu randki i dalszych spotkań. Jego sztuka opadła tak jak jego miłość do Rainbow Dash. Pewnego dnia zaproszony jak wszyscy słynni na Galę Grand Galopu ujrzał Painted Night. Ona o nim słyszała i po  rozmowie zaczęli się częściej spotykać aż zostali parą. Przyszła inspiracja przez miłość do Painted. Razem zaczęli tworzyć książki.

Historia Painted Night i Art BookEdytuj

Poznali się przypadkowo w Canterlocie niedaleko stadionu. Ona wpadła na niego tak  że uniósł się do góry i z tąpnięciem  by upadł. Byla tak oszałamiająco piękna że zakochał się w niej. Pomógł jej wstać w elegancki sposób ją dźwigając. Pozbierał dla niej wszystkie papiery i posłał jej miłosny uśmiech. I znikła jak kamfora. Minęło sporo czasu jak dla niego. Myślał o niej dniami i nocami. Pewnego dnia szedł do parku i zobaczył ją siedzącą na ławce i trzymającą w kopycie motyla. Uśmiechnął się do niej i przysiadł. Porozmawiali szczerze osobie wyznając o wszystkim. Wtem podeszły do nich nieznane kucyki z gronem  fanów. Kucyki te poprosiły o autograf  od painted.  Jego też znały i 2 z nich poprosiło by podpisał im książkę  i przemówili że szkoda że już nie pisze. Przekonał się że ta klaczka jest pisarką, a ona też zrozumiała że spotkała pisarza. Serca im zapłonęły żywą miłością niczym wieczne pochodnie. Postanowili częściej się tu spotykać i  przypominać dzień. Minęło sporo czasu a już się tak dobrze znali. Art Book uklęknął przy niej i rzekł ,, Kocham cię moja różo świata czy zostaniesz moją dziewczyną?Ona się zgodziła  i zostali parą.

Życie w dwójkęEdytuj

Zamieszkali w pięknym domu z ogrodem.Pewnego dnia  w dniu ślubu przyszła wiadomość o chorobie jej wujka. Odbyło się wesele smutne i uroczystość. Art pocieszał narzeczoną że będzie dobrze.  Minęło sporo czasu od choroby wujka, Art Book i Painted Night stworzyli książki dla źrebaków.Niedawno dostali transakcję z wydawnictwem Kopyto. Podpisali z nim umowę pisząc zadania dla małych źrebaków. 

Narodziny potomkaEdytuj

Minęło 9 miesięcy a już jego ukochana nosiła potomka w brzuchu. Poród trwał z 5 godzin i w końcu wyszło małe źrebiątko. Art był zaskoczony. Urodził się im kucyk ziemski. Chociaż pragnął jednorożca Zrozumiał że czasami nie warto mieć czegoś co i tak nie przybędzie. Pokochał swoją małą  córeczkę. Razem nazwali ją Star Night.  Mała Star stała się gwiazdą i  najwięcej robili jej zdjęć. Art się z tego śmiał.

Odwiedziny u Ciotki PaintedEdytuj

Painted prosiła go by razem poszli do jej cioci na odwiedziny. Zgodził się ponieważ lubił rodzinę painted. Zabrali z sobą małą Star i oczywiście za nimi szli paparazzi. Fotografowie robili im zdjęcia a mała Star się śmiała. Po godzinnym spaceru trafili do domu wujostwa. Okazało się że swój wyzdrowiał i popołudnie spędzili razem. Wieczorem powrócili do domu.

Tajemnicza sprawaEdytuj

Cały dzień Painted i Star dziwnie się zachowywały. Siedział  w pokoju kończąc tomik i zauważył odlatującą policję i straż. Okazało się że Sierra zaplanowała zamach na jej wujka i na niego. Pocieszył żonę i córkę.

Historia Rodziców Art BookaEdytuj

Rodzice Art Booka urodzili się w Manehatanie. Nie pochodzili z Canterlotu.  Obydwoje posiadali dość ważne szychy i gdy ukończyli szkolnictwo każde wybrało to co kocha i lubi. Rodzice Ojca zajmowali się polityką. Dziadek Arta z strony ojca był znanym ministrem a babcia  była dowódcą. Babcia Arta z strony matki była sędziną a dziadek właścicielem willi.Matka aukcje za którymi uwielbiała prowadzić a ojciec prowadzenie banka. Poznali się na ślubie Księcia North Weight Hight z księżną White RoseWend. Pokochali się w sobie i zamieszkali w Canterlocie.

RelacjaEdytuj

RodzinaEdytuj

RodziceEdytuj

Cutie ArtyEdytuj

Kocha swojego ojca Cutie Artego. On go uczył niezależności i dżentelmeńskiego wychowania. Razem wyruszali na przejażdżki i przeloty balonem.Tata nauczył go nauki sztuki walki.

Book ShelfEdytuj

Mama zawsze z nim spędzała czas nawet kiedy nie miała czasu. Ona uczyła go magii i kreatywności. Ponieważ była najlepsza w wyszywaniu uczyła go kreatywnej duszy. wyjaśniła że w każdym jest talent którego trzeba odkryć.

RodzeństwoEdytuj

Magical AfternoonEdytuj

Wspaniała osóbka do zabawy. Z siostrą świetnie się dogadują. Pomimo nie ukończyła wyższej szkoły często jej posyła porady.

Cold ShiverEdytuj

Dziwny i szalony braciszek. Jego ulubionym zajęciem było wchodzenie do zimnej wody. Jako mały niemowlak nie lubił ciepłej i wody a wręcz zimną. ( nazwali go  Cold Shiver) Rodzice uznali że będą go myć ciepłą i letniawą wodą. Jako nastolatek często jadł na lekcji lody. Przez to inni mu dokuczali a on jako brat się wstawiał kiedy przebywał w szkole.

Calmed DayEdytuj

Najbardziej wyluzowany kucyk świata i wspaniały zabawny brat. Dla niego liczy się każdy dzień . Każdy powinien być wyluzowany i poświęcić dzień na wyciszeniu. Rodzice nazwali go Calmed  ponieważ jak go wyjmowali byl cichy. A Day ponieważ urodził się w dniu jego imienin.

Loquacious teenagerEdytuj

Największy gaduliński kucyk. Jak był mały często do wszystkich zagadywał. Art Book go ignorował, potem go zaakceptował.

Blue FlowerEdytuj

Zabawna siostra i przyjaciółka. Kiedyś jak byli młodsi nie lubili się ale zbliżyła ich rodzinna krew. Dlaczego się nie lubili? Ponieważ jego siostra nazwała jego sztukę marnotrawstwem życia i brakiem towarzyskości. On się obraził a jakże na siostrę. Po latach pogodzili się z sobą.

Żona

Painted Night Najwspanialsza żona, kochanka, przyjaciółka, strażniczka i koleżanka. Oddana matka i żona. Same dobre rzeczy może o niej powiedzieć. Uwielbia ją w całości. Uwielbia jej żarty, docinki i złośliwości

Dzieci

Star Night Ukochana i najpiękniejsza córeczka. Prawdziwa wojowniczka i artystyczna dusza.. Uwielbia ją  i często do niej mówi Madame quelque chose de mal ( panieńko coś nie tak?) Uwielbia jej żarty i ucieszny śmiech. Dla niej napisał wiersze dla dzieci.

PrzyjacieleEdytuj

Hope Light

Wspaniały i przyjacielski pegaz. Poznali się w parku wraz z swoimi dziećmi. Został zaproszony na ślub Hope gdzie się świetnie bawił. Uwielbia jej osobowość jak i artystyczną duszę.

WrogowieEdytuj

Deathy Heavy

Najwredniejszy ogier świata. On ośmieszył go pokazując jego wizerunki w szyderczy sposób pokazany.

SkrótyEdytuj

  • Arti
  • Kujek
  • Artysta
  • Sowa
  • Profesor
  • Stary Dziad ( złośliwie o nim nie wychowane dzieci)
  • Mistrz

ZainteresowaniaEdytuj

  • Muzyka
  • Książki
  • Sztuka

Co lubiEdytuj

  • Swoją żonę. Muah <3
  • szczerość
  • otwartość
  • dobroć
  • zrozumienie
  • szacunek

Czego nie lubiEdytuj

  • poniewierania
  • kpin
  • szyderstw

CiekawostkiEdytuj

  • Lubi dżemy
  • Lubi rośliny i zwierzęta.
  • Lubi konfitury
  • Lubi marmolady
  • Lubi mleko.
  • Lubi masło.
  • Lubi chleb.
  • Lubi placki
  • lubi herbatę
  • lubi kawę
  • lubi kakao
  • lubi trawę
  • lubi owies
  • lubi babeczki
  • lubi kucyki szczere
  • nie lubi fałszywych
  • lubi ludzi wrednych
  • nie lubi przesłodzenia
  • nie lubi dwulicowych
  • nie lubi kłamstwa
  • nie lubi lenistwa
  • nie lubi poplamionych rzeczy
  • nie lubi błota
  • nie lubi brudu
  • nie lubi deszczu
  • nie lubi śniegu
  • nie lubi pokazowych scen
  • nie lubi ignorowania
  • nie lubi koloru różowego
  • nie lubi robienia byle jak.

CytatyEdytuj

Czas leczy rany każdego kucyka na świecie

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki