FANDOM

Dark Heart

Dama Zła

Galeria postaci
Zajęcia Pracuje w więzieniu jako sprzątaczka i projektanka mody w Canterlocie.
Rodzina
Małżonek Malicious_Bastard
Dzieci Posiada 7 kucyków ziemskich.
Rodzice Dark Faul i True Heart
Rodzeństwo Nie ma wzmianki
Dziadkowie Nieznani i Umarli
Krewni Umarli
Artykuł w edycji
99725.jpg

Dark Heartz ang. Ciemne Serce) Jednorożec o bardzo niemiłym uosobieniu. Bardzo chłodna, arogancka wobec rodziny i bardzo cierpliwa wobec wszystkich.Niestety  ma cechy wrogiego kucyka. Jest opanowana, ostrożna. Ma tam trochę krzty dobra ale nie do przesady. Rodzice są nieznani bo nie miałam pomysłu. Chyba że ktoś będzie chciał pomóc, byłabym wdzieczna za wszelką pomoc.

O PostaciEdytuj

Jest bardzo skromnym kucykiem z niezwykłym rogiem. Raczej nie powie o sobie dużo bo woli siebie nie chwalić. dla niej liczy się tylko ona i jej róg. Jest egoistką myślącą o sobie. czesto ją spotkasz jak nabija się z romantyków ktorzy próbują pokazać innym miłość. Żałosne!

WyglądEdytuj

UmaszczenieEdytuj

Jest niebieskim jednorożcem

GrzywaEdytuj

Posiada pomarańczową grzywę wraz z  ogonem. Nosi długą grzywę i ogon.

OgonEdytuj

OczyEdytuj

Posiada różowe oczy  jak budyń malinowy.

KopytaEdytuj

Kopyta mają barwę błękitu.

MagiaEdytuj

Jej magia objawia się blękitem. Zna wszystkie zaklęcia jakich uczyla się w szkole.

ZnaczekEdytuj

Złoty kielich z którego ulatują 3 czarne serca z iskrami.

OzdobyEdytuj

  • Medalik
  • Naszyjnik.
  • Kolczyki

UbraniaEdytuj

Zazwyczaj chodzi w pelerynie  nie ukazując innym znaczka. 

DodatkiEdytuj

  • Makijaż

ZnaczekEdytuj

Jej znaczek to 3 czarne serca unoszące się w złotym pucharze ktory tryska czerwonymi iskrami.Oznacza gniew i frustację w jej sercu. Puchar oznacza władczą naturę. Znaczek otrzymała kiedy od niej odeszli przyjaciele.

OsobowośćEdytuj

CichaEdytuj

Jest bardzo cichym kucykiem w całej Equestri. Woli nie zbliżać się do żadnej grupki nawet gdyby ją zachęcali do towarzystwa. Nie z nią numery. Nie lubi hałasu i plotkarstwa. Oraz niecierpi paplaniny.

SkromnośćEdytuj

Jest bardzo skromna nie wypowiadając nic o sobie. Zazwyczaj słucha o innych i stwierdza swą opinię. Wart do pogadania?Czy też taki kucyk nie wart jej uwagi i warto go olać.

EgoistkaEdytuj

Jest egoistką myślącą o swoim królewskim zadku. Nie myśli o innych, nie podzieli się niczym. ceni siebie i dary. Uważa że wszystko zostało dla niej stworzone.

PychaEdytuj

Pyszni się jak paw.Uważa że to ona powinna wladać Equestrią, a nie księżniczki. Uważa że urodziła się aby zostać ksieżniczką.

ChciwośćEdytuj

Jest bardzo chciwa na pieniądze, biżuterie i takie duperele cenne. Uważa że duperele są dla niej. Uważa także że ozdoby są dla niej stworzone, a pozostałe kucyki nie są godne.

Odrobinę DobraEdytuj

Posiada jak wspomniałam odrobinę dobra w sercu. Była pewnego dnia świadkiem głodnego i śmierdzącego kucyka. Nikt nie chciał jemu pomóc, ona mu wrzuciła parę groszy nie reagując uśmiechem na ,,dziiękuję

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Urodzila się w Canterlocie jako wiecznie butny kucyk. Nie słuchała swoich rodziców i złośliwie zaczepiała kucyków. Nawet księżniczka Celestia probowala jej pomóc, lecz niestety jej pomoc nic nie dała. Kiedy miała iść do szkoły była oburzona. Ale poszła i skończyła nudną szkołę i żałosnych mięczaków.

DorastanieEdytuj

Dorastała z innymi kucykami. Uważała wszystkich za tępakow siebie za geniusza. Nie miała przyjaciół bo nikt nie chciał się z nią przyjaźnić. Wsztscy ją uważali za potwora a ona ich uważała za głupców.

DorosłośćEdytuj

Dorastała w samotności. Zaprzyjaźniła się z Trixie którą podziwiała. Obie nie lubią Twilight tak jak pozostałych księżniczek. Jednak po roku porzuciła Trixie na samotność.Postanowiła sama się sobą zająć i swoim talentem. Zaczęła projektować najpiękniejsze suknie. Jest na 4 miejscu wśród popularnych projektantów i właścicieli.

ZwierzakiEdytuj

  • Posiada Psa o imieniu Lili. Jest złotym labradorem z niebieskimi oczami. Posiada Obrożę brązową z zielonymi liśćmi. Jej psiak ja bardzo lubi i słucha jej rozkazu, co ja niezmiernie cieszy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię nasunęła wskazówka użytkowniczki. Nie pamiętam nicku ale jest autorem.
  • Uśmiecha się jak zła postać.
  • Jej grzywa nasunęła mi myśl.
  • Czemu postać zła? A czemu by nie?

ZawódEdytuj

  • Jest projektanką mody. Projektuje najpiękniejsze suknie. Jest także wlaścicielem sklepu z sukniami. Pracuje w Canterlocie pelna dumy i podziwu.  U niej kupisz drogo dla siebie suknie.Jest w elicie jednorozców z szlacheckiego rodu ze względu znaczka.

Relacja RodzinaEdytuj

Dark Faul Edytuj

Wspaniała matka i opiekunka. Była jej jedynym towarzystwem póki nie znikła jej z oczu.

True Heart Edytuj

Jej wspaniały ojciec. Kochała ojca ale znienawidziła go z powodu pewnej sytuacji porzucenia ich wraz z matką dla jakiejś innej.

Malicious Bastard Edytuj

Najwspalniajszy czarny charakter mąż. Kocha go i lubi znim planować życie.

Relacje ZnajomiEdytuj

Nie lubi spotkań z przyjaciółmi ani z znajomymi, taki typ z tego kucyka.

(Jedynie toleruje Trixie i Discorda)

 Relacje PrzyjacieleEdytuj

Nie posiada  znajomych ani przyjaciół bo nie potrzebuje. Dla niej liczy się samotnosć, bez męczęnia się z przyjaciółmi. Nie lubi spotkań z przyjaciółmi ani z znajomymi, taki typ z tego kucyka.

WrogowieEdytuj

Jest nim Twilight Sparkle. Nie lubi ją ani jej przyjaciółek banda dzieci.Uwielbia Trixie i Discorda.

Nie lubi także księżniczek ani innych kucyków.

CytatyEdytuj

,,Ha i oto wielka ksieżniczka

Wielka TwiliCorna przybyła co nie Trixie?

I Wy myślicie że ja chcę przyjaciół? Ta jasne!

PrzypisyEdytuj

  • Pomysł postaci imienia od pewnej użytkowniczki.
  • Przypomina mi pewną postać ^^
  • Wiecie że znaczek mi się nasunął jej osobowość XD
  • Formalnie chciałam by była alikornem, ale jednak postanowiłam tego nie robić xD

GaleriaEdytuj

Jest w infobuksie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki