FANDOM

Grays
Głos
Rodzina
Rodzice Matka - Kobila heheri

Ojciec - Gilian feers

Znaczek

Historia Edytuj

Gdy była małą klaczką, jako ostania dostała swój znaczek. Niestety po zdobyciu go żałowała tego. Nie lubiła być w centrum uwagi, a nietypowe położenie znaczka często to powodowało. Czasami wychodziły nieporozumienia przez pustkę z prawej strony inni nie raz myśleli, że nie ma go w ogóle mimo wieku. Na skutek późniejszych zdarzeń ludzie zaczęli się jej bać. Klacz zdecydowała się uciec i po pewnym czasie uznano ją za martwą i zaniechano poszukiwań. Zamieszkała w lesie opodal gór. Inne kucyki odkryły jej los gdy została zauważona przez źrebie podczas wycieczki szkolnej w owe góry. Wszyscy którzy ją dawniej znali już dawno nie żyli więc nie wiedzieli o owych zdarzeniach.

Jej historia zostanie opisana bardziej szczegółowo za jakiś czas.

Wygląd Edytuj

Grays jest alikornem o bardzo ciemnej fioletowej sierść przez co słabo ją widać nocą. Jej grzywa jest koloru szaro-niebieskiego i ułożona na bok. Jej znaczek to szaro-fioletowa róża z płaczem oplatającym jej nogę. Zamiast po obu stronach ma go jedynie po lewej stronie. Jej kopytka nie pokrywa sierść i jest nieco wyższa os przeciętnego kucyka.

Osobowość Edytuj

Grays jest skryta i mało mówną, zazwyczaj unika innych kucyków. Jest typem Tsunshun i dość niecierpliwa, ale nie da tego po sobie poznać.

Ciekawostki Edytuj

  • Autorka tworzy animacje z Grays w roli głównej, która zostanie opublikowane w serwisie youtube.
  • Imię Grays pochodzi od słowa ,,grey" (szary)

Cytaty Edytuj

  • ,,..."

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki