FANDOM

Halina

Księżniczka Halina Najlepsza królowa!

Halina by Cleopatera
Female picto
Klacz
Zajęcia Wyczarowywanie wisiorkiem rożnych rzeczy.
Głos
Rodzina
Małżonek no coś ty nie ma
Dzieci nie ma
Rodzice z imienia nie znani
Rodzeństwo nie ma
Dziadkowie nie znani
Krewni księżniczki
Artykuł w edycji
99725
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Dragonella
Artykuł w edycji
99725

  Halina- ( imię pochodzi z holenderskiego) OC lub ponysona. Młody dorosły magiczny pegaz posiadający tytuł Księżniczka Jest miła dla wszystkich kucyków. Jest przeciwieństwem chaosu. Jest mądra i utalentowana. Jest najpiękniejszą klaczą na świecie.

Wygląd.Edytuj

OczyEdytuj

Posiada czerwone oczy przypominające kolor rubinu.

Grzywa i OgonEdytuj

Posiada niebieską grzywę taką błękitną. Jej grzywa jak i ogon jest  bardzo długi i błyszczący.

UmaszczenieEdytuj

Jest zupełnie biała jak śnieg. Niewiadomo od kogo odziedziczyła tą cechę.

ZnaczekEdytuj

Nie posiada znaczka, może kiedyś go zdobedzie. Kto wie.

TytułEdytuj

Otrzymała tytuł jako  księżniczka za swoje zasługi.

SkrzydłaEdytuj

Posiada skrzydła zwyczajnego pegaza. Są średniej wielkości i bardzo puchate. Oprócz rozgarniania chmur potrafi nimi czarować. Silnymi uderzeniami wychodzi jej magia. Wtedy wypowiada zaklęcia.

DodatkiEdytuj

KoronaEdytuj

Posiada złotą koronę z rubinami.

NaszyjnikEdytuj

Otrzymała go za dobroć innym. Naszyjnik jest złoty z sercem w środku . Czerwone rubinowe serce z niebieskimi naokoło falami.

SukniaEdytuj

Posiada piękną suknię uszytą dla niej.

BransoletkiEdytuj

Posiada 4 dopasowujące się do niej bransoletki

OsobowośćEdytuj

( Jeśli OC to pogadamy jakie cechy, jeśli ponysona to twoja działka ;) )

Miejsce zamieszkania.Edytuj

ZamieszkanieEdytuj

Mieszka w szlachetnym Canterlocie. Urodziła się w nim choć pochodzenie ma z Cloudsdale.

SzkolnictwoEdytuj

SzkołaPodstawowa i GimnazjumEdytuj

Chodziła tam do szkoły podstawowej a także do tzw gimnazjum.

Szkoła ŚredniaEdytuj

Skończyła Gimnazjum poszła do szkoły średniej ucząc się magii i latania.

Historia.Edytuj

Narodziny w CloudsdaleEdytuj

Pewnego dnia narodziła się piękna klacz. Rodzice ją nazwali Halina dlatego bo jej pra pra pra babcia tak miała na imię.

DorastanieEdytuj

Klacz szybciutko nauczyła się chodzić rodzice byli z niej dumni. Halina dorastała, dorastała aż przyszedł moment na przedszkole. Jak Halina poszła do przedszkola nie płakała za rodzicami.

ps Jej rodzicami był tata pegaz i mama jednorożec najwyraźniej Halina miałą farta.

Przedszkole.Edytuj

Kucyki chciały się z nią zaprzyjaźnić ale się bały bo była księżniczką. Ale Halina nie czuła nienawiść do innych kucyków jednocześnie chciała być normalnym zwykłym pegazem. Wszyscy ją lubili ale się po prostu bali że ona ich wyśmieje.

Szkoła.Edytuj

Klacz właśnie teraz chodzi do szkoły. Więc mało mówi.

Mijały lata klasy (1,2,3), a klacz nadal nie miała przyjaciół. Dopiero w 4 klasie poznała miłą klacz i się z nią zaprzyjaźniła. W (5,6 )klasie jej przyjaźni dalej trwała aż do liceum. W gimnazium przyjaźn jej rozkwicie  trwała. Aż w końcu 1 liceum przyjaźń została zerwana. Powodem było to że ta przyjaciółka znalazła sobie kogoś innego. Halina była zrozpaczona. Ale 2 liceum znalazła pewną Sylwię. Sylwia była kujonem ale miała dobre serce i Halinie zawsze pomagała. I do tej pory są przyjaciółkami.

DorosłośćEdytuj

Bardzo szybko dorsła wraz z swoimi szkolnymi rówieśnikami. Jej rodzice byli z niej bardzo dumni. Postanowiła wykupić sobie mieszkanie i zamieszkać w nim.Potem sprzedała mieszkanie i zamieszkała w hotelu.

Przygody z SylwiąEdytuj

Halina ze swą wierną przyjaciółką Sylwią miały różne przygody. Razem odkrywały świat, różne osobowości i zawsze się spotykały jak prawdzwi przyjaciele. Kiedy było trudno i źle Sylwia zawsze pocieszała Halinę a Halina także.

Smutny  Waleczny KoniecEdytuj

Pewnego dnia Sylwia z Haliną szły na zakupy do swojego ulubionego sklepu ,, Zlotodajne Wytwory . Wracały do hotelu ,, Kopytko w którym mieszkały i nagle jakiś ogier rzucił się na Sylwie i,zabił ją w jej własnym pokoju. Wychodząc z jej pokoju  halinie przekazał liścik ,,Daj mi 2000 złotych monet  albo spotka cie taki samy los co Sylwie do zobaczenia buhhaha.''

Halina była załamana i  zdruzgotana. Ale znała zaklęcie na wyczarowywanie pieniędzy. Całą noc jej to zajęło ale się udało wyczarować 2000 złotych monet. Poszła spotkała tajemniczego ogiera i dała mu to.

On na to- Ale jesteś naiwna.- Ogier rzucił się na Halinę ale nie wiedział że jest silna bardzo silna. Klaczce udało się wyrwać z rąk Ogiera. Ogier odszedł z mściwym uśmieszkiem.

Zloty CzasEdytuj

Nie mogła uwierzyć że to nie jest sen. Była rozpaczona została sama bez przyjaciółki.  Mijały lata  i otrzymała pracę  jako sekretarz. Miała podtrzymywać stos papier  unosząc swoją magią a ksieżniczka Celestia je podpisywała. Na początku była zdumiona niezwykle utalentowaną klaczką i pozwoliła jej zamieszkać  w zamku.

Mijały kolejne lata i z sekretarza stała się delegatką. Towarzyszyła księżniczkom i przynosiła listy.Pewnego dnia zaprowany jej tytuł jako Królowa za jej dobroć okazaną źrebakom, nastolatkom i dorosłym. Klaczka zgodziła się. Od tamtej pory z chęcią pomaga i radzi.

Informacja Dodatkowa:Edytuj

Nie jest jednorożcem ale znała zaklęcie od Zecory. Zecora nauczyła ją magii jednorożców. Przez to otrzymała uznanie od księżniczek.

Księżniczka a nie królowa?Edytuj

Halina wyczarowywała masę rzeczy źrebakom,nastolatkom,dorosłym. Aż w końcu księżniczka Celestia mianowała Halinę królową a nie księżniczką. Od tego czasu Halina jest królową pomocy. Z chęcią każdemu pomoże choć nie stała się alikornem dla niej ważny jest tytuł a nie stanie się alicornem.

Koniec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki