FANDOM

Ice:Młoda klaczka. Jest bardzo wyrośnieta.

Ice-flower
Ice-flauer
Inaczej Ice
Imię Ice-Flouer
Nazwisko Bingge
Płeć Klacz
Rasa Jednorożec
Sierść Żółta
Oczy Różowe
Grzywa Różowo-Żółto-Niebieska
Rodzina Mama- Flauer

Tata - Likenks Siostra - Leny

Zajęcia Szkoła

O kucyku

Ice jest jednorożcem w wieku ośmiu lat. Jest bardzo wyrośnięta. Lubi smak lodów i płatków kwiatów wiosny. Jej ulubionym deserem są lody kwieciste. Ej! Ulubione danie Ice to ciasto lodowe o smaku kwiatków.

Znaczek

Ice kiedyś z koleżankami otworzyła budkę lodową. Ice zrobiła najpyszniejsze lody kwieciste. Od tamtej pory spotykają się w pracy o ósmej.

Charakter

Ice to nieśmiały kucyk o głębokim natchnieniu artystycznym i poetyckim. Jest to kucyk umiejący zrobić sztukę z najzwyklejszych materiałów jak lody.

Wygląd

Ice to dość wyrośnięta nastolatka. Ma kolorową grzywę oraz zółtą sierść. Jej tylne nogi są kropkowane na kolory jej piegów.

Zajęcia

Na początku dnia Ice wstaję do szkoły o piątej. Uczy się tam do ósmej. Po szkolę idzie do pracy punktualnie na ósmą. Po skończeniu swojej zmiany o dwunastej pędzi na pole pełne kwitnących kwiatów. Po czym o piętnastej idzie do pracy by kupić sobie loda. Potem nadal o piętnastej idzie do domu odrobić lekcję. Na koniec o osiemnastej ogląda godzinną dobranockę. O dziewiętnastej się myje. O dwudziestej pierwszej idzie spać.

Język

Ice płynnie umie rozmawiać, śpiewać, a nawet tłumaczyć po angielsku.

Zamiłowanie do muzyki

Ice uwielbia muzykę, szczególnie klasyczną. Wpływa na nią uspokajająco i motywująco.

Przyjaciele

Ktoś chętny?

Wystąpienia

Cytaty

Galeria

Tutaj zobaczysz galerię

Więcej z Fandomu

Losowa wiki