FANDOM

Yuu kuc.png
Cillia jest klaczą, z gatunku jednorożców. Stworzyła ją SM. Ine to nazwisko rodziny, z której pochodzi, zaś dopisek 'no dodała, bo uważa, że w ten sposób jej nazwisko wygląda ładniej i ciekawiej.

Charakter

Teraz

Cillia jest z reguły przyjazną i spokojną klaczą, nie wychyla się. Ma doskonale wyszkoloną "umiejętność" słuchania innych, czego wymagała jej praca. Oznacza to więc, że jeśli jakikolwiek kuc przyjdzie do niej z problemem, ona wysłucha go a potem postara się pomóc. Jest skromna. Zawsze, kiedy któryś z jej pacjentów po dobrze zakończonej terapii jej dziękuje, klacz twierdzi, że tak naprawdę to nic nie zrobiła, najczęściej poprzez zdanie "wszystko czego potrzebowałeś do rozwiązania problemu to wiara we własną osobę". Przez wypowiadanie nie okazuje tego, jak bardzo cieszy się, kiedy ktoś jest jej wdzięczny za jej pomoc, jednak w duchu aż szaleje z radości. Zawsze troszczy się o zdanie innych kucyków ponieważ nie chce, by ktokolwiek czuł się urażony, przez jak to ona określa, aroganckie zachowanie. Stara się być szczera, jednak czasami nie do końca jej to wychodzi - martwi się bowiem o to, że kogoś może zaboleć powiedzenie bolesnej prawdy. Ma swoje własne określone zasady postępowania w każdej sytuacji, zawsze się ich trzyma.

W dzieciństwie

W dzieciństwie Cillia była zupełnie inna, niż obecnie. Zachowywała się bardzo niespokojnie, często się buntując i uciekając z domu. Nie znosiła, kiedy ktoś mówił jej, co ma robić, więc często taką osobę ignorowała albo mówiła zwykłe "Zostaw mnie w spokoju". Nienawidziła swojego życia, przez to, że była dość słaba i chorobliwa. Większość czasu musiała spędzać w łóżku, lecz -jak już pisałam- często się buntowała i znikała na pewien nieokreślony czas, pogarszając przy tym swój stan. Nie obchodziło jej to jednak, chciała "żyć pełnią życia", co wtedy po części jej się udawało. Za każdym razem gdy wracała z takiej ucieczki dostawała dość surową karę od rodziców, którzy dbając o dobre imię rodziny chcieli, by córka była im całkowicie podporządkowana. Nie udało im się jednak "oswoić" córki z myślą, że czas przestać zachowywać się jak dziecko. Stało się to za pomocą kogoś innego, kogoś, kto przekonał ją, że narażanie życia dla paru dni wolności nie ma sensu. Wkrótce zrozumiała, że ta osoba ma rację, więc wydoroślała, właśnie u boku tego kuca.

Historia

Klacz urodziła się w całkiem bogatej i dostojnej rodzinie, która bardzo dbała o zachowanie dobrego, wręcz idealnego wizerunku. Cillię jednak nie bardzo interesowało ciągle zachowywanie się "według planu" rodziców, przez co stała się buntownicza i zachowywała się podle do większości osób. Całą sprawę pogarszał jeszcze fakt, że klacz od początku życia była słaba i bardzo chorobliwa. Przez częste choroby znienawidziła przebywanie we własnym domu, miała dość ciągłego siedzenia w czterech ścianach, więc wielokrotnie z niego uciekała. Wtedy też jej stan się pogarszał, co sprawiało, że musiała wrócić do tak bardzo znielubionego przez siebie miejsca. Właśnie podczas jednego z wieczorów spędzonych w domu, na balkonie, poznała osobę, która na zawsze odmieniła jej życie. Był to nikt inny, jak Jean, który przekonał ją, że utraty życia nie warto ryzykować, kiedy w przyszłości mogą czekać naprawdę wspaniałe rzeczy. Cillia stwierdziła, że jej kolega mówi prawdę, więc przestała wymykać się z domu a jej charakter diametralnie się zmienił. Zaprzyjaźniła się z Jeanem, który był jej przyjacielem przez resztę dzieciństwa, aż do teraz. Do tej pory są swoimi najlepszymi przyjaciółmi, jednak ich relacje zmieniły się tak samo, jak charakter Cilli. Obecnie Jean jest jej mężem, którego klacz kocha ponad życie i zrobiłaby dla niego wszystko. Aktualnie Cillia mieszka w całkiem sporym domu, wraz ze swoim mężem. Planują razem dziecko, jednak nie wiadomo jest, kiedy przyjdzie ono na świat. Klacz znalazła dla siebie idealną pracę, w poradni psychologicznej.

Historia i wytłumaczenie znaczka

Cillia swój słodki znaczek otrzymała pewien czas po zaczęciu pracy w poradni. Na początku była tam zagubiona, nie wiedziała co zrobić ani jak spróbować pocieszyć napływających pacjentów, jednak poszła "za głosem serca" i zamiast pocieszać, zaczęła im tłumaczyć, że każdy problem można rozwiązać, jeśli tylko wierzy się w sukces. Wtedy właśnie na jej boku pojawił się CM, z którego klacz do tej pory bardzo się cieszy. Kiedy ktoś się jej zapyta, co tak właściwie oznacza to serce z plastrem i jakby "skrzydłami", klacz zawsze odpowiada tym, że można to interpretować w następujący sposób: jako psycholog, Cillia "zdejmuje" ciężkie problemy z serca, można powiedzieć, że je "leczy". Dzięki temu serce staje się lekkie i otrzymuje właśnie coś, w rodzaju skrzydeł, dzięki którym się unosi a kuc -posiadacz danego serca- jest w pogodnym i dobrym nastroju, bez właśnie ciężarów, spoczywających na jego duszy i sercu.

Zajęcia

Praca

Cillia pracuje w poradni psychologicznej, co było już wspomniane pod koniec jej historii. Znalazła się tam, ponieważ uwielbia pomagać kucykom w każdym ich problemie, wymagającym pomocy w szerszym zakresie psychologii. Pomagała już w naprawdę wielu trudnościach i tarapatach, przez co doskonale rozumie obecnych pacjentów. Przez tą pracę nauczyła się słuchać, aczkolwiek jest to umiejętność niemalże obowiązkowa w jej zawodzie. Zdarza jej się nawet pomagać młodym kucom, które przeżywają podobny okres buntu, jaki ona sama przeżywała w dzieciństwie. Tłumaczy im wtedy to samo, o czym opowiadał jej Jean, to znaczy, że w przyszłości mogą czekać je jeszcze naprawdę niesamowite rzeczy, nie warto ich przegapić. Pod koniec tego typu terapii mówi zawsze "Twoje życie jest niczym dobra książka... musisz ją dokładnie i do końca przeczytać, a nie zamykać i rezygnować przed jej zakończeniem". Większość pacjentów bierze sobie jej słowa do serca, starając się przez to żyć jak najlepiej.

Czas wolny

Rysowanie jest jednym z wielu zajęć Cilli, ale jednocześnie jednym z niewielu ulubionych. Klacz kocha rysować, nie ważne co, kiedy tylko ma jakąś wolną chwilę w pracy bierze ołówek, kartkę i zaczyna szkicować.
Pisanie wierszy, piosenek. Tak, klacz sięga po długopis zarówno tak często, jak po ołówek. Najczęściej pisze różne wiersze związane ze swoimi przeżyciami oraz pacjentami. Lubi także pisać piosenki, jednak zajmuje się tym rzadziej.
Cillia uwielbia gotować, zwłaszcza dla swojego męża. Codziennie wypróbowuje różne przepisy swojego pomysłu, starannie dobierając składniki i przyprawy, dbając, by posiłek był smaczny i aby każdy kęs "pieścił" podniebienie. Uwielbia widzieć uśmiech na twarzy Jean'a, kiedy widzi, że to co przyrządziła mu smakuje. Przyjemność znajduje także w pieczeniu ciastek, którymi potem częstuje swoich pacjentów w przychodni.

Wygląd

Klacz ma białe umaszczenie, które w przyciemnionych miejscach jej ciała wygląda na szare. Jest posiadaczką długiej, falowanej i czerwonej grzywy, która jest stuprocentowo naturalna, jednak czasami wygląda, jakby kolor pochodził od farby do włosów. Ma spore, fioletowe oczy z których jest bardzo dumna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki