FANDOM

Magiczna Applejack
Applejack d by greseres-d4tc50t.png
Autorem odcinka jest SunnyDash57
Oryginalna nazwa Magic Applejack
Główna bohaterka Applejack
Postacie drugo planowe Twilight

Celestia

Rainbow Dash

Postacie tła Niektóre z Ponyville chodzące po Ponyville
Poprzedni odcinek Jabłkowa przyjaźń
Następny odcinek Tylko spokojnie Angel

OpisEdytuj

Gdy Applejack dowiaduje się, że dostała magię od Celesti, zaskoczona pochwaliła się rodzinie. Poszła się przejść do Ponyville. Zauważyła Rainbow Dash, która woła ,, Pomocy! ''. Applejack pomogła jej magią, Rainbow Dash wysłała jej mrugnięcie oka. Applejack krzyczy ,, Ale fajnie! ''. Gdy Twilight dowiaduje się, że Applejack ma magie, to ona chce z nią porozmawiać. Po tej rozmowie Twilight znikła. Na górze przyszła Rainbow Dash z chmurą. Rainbow Dash kopnęła chmurę i był grzmot. Applejack wpadła na pomysł. Chciała przesunąć chmurę, ale niestety... Straciła magie, przez tą chmurę. Kiedy Applejack dowiedziała się, że nie może, wybuchła płaczem. Słyszy ją Twilight. Twilight pyta się jej, co się stało. Applejack mówi, że straciła magie. Twilight pisze do Celesti, że Applejack straciła magię i żeby jej dała. Wysłała list do Celesti. Kiedy Celestia przeczytała list, to odpisała "Niestety, nie mogę, ponieważ róg mnie boli ''. Twilight czyta list od Celesti i Twilight poświęciła róg Celesti. I Twilight zaczarowała magie dla Applejack. Gdy Applejack dostała magię, cieszy się.

ScenariuszEdytuj

W budowie

GaleriaEdytuj

w budowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki