FANDOM

Moon Sun Star- (  jej imię oznacza - Księżyc Słońce, Gwiazda - przetłumaczone z języka angielskiego na polski ) - Dorosła Klacz pegazica urodzona w Cloudsdale.

PowstanieEdytuj

Powstała dzięki Creatrowi MY Little pony Mac Donalds. Znana gra polegająca na tym by ucharakteryzować kucyka tak by mu się podobało.

WyglądEdytuj

Moon jest jasno żółta klaczką z jasnozielonymi oczami. Posiada długą kręcona niebieską grzywę i ogon. Jej znaczek oznacza 3 gwiazdki nad księżycem.

OsobowośćEdytuj

Z natury Moon jest bardzo tajemniczą klaczką. Nie jest ani rozgadana ani cicha taka  w sam raz. Jest bardzo spokojna, opanowana, niecierpliwa, potrafi się zdenerwować i bywa chwilami anarchiczna ( lubi innymi rządzić). Zadania przyjmuje od razu bez zastanowienia czy podoła rady.

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Narodziła się w Ponyville ponieważ szpital w Cloudsdale był pełny i ich nie przyjęto. Rodzice na początku nazwali ją kruszynka bo była bardzo małym źrebakiem. Zauważyli bardzo dziwne w tej klaczce. Jej dziwne zachowanie zaczęło się po paru miesiącach kiedy zauważyli że klaczka nie bala się burzy a kopytkami próbowała rozgromić chmury. Wiedzieli że imię do niej nie pasuje i zmienili na Moon ( tajemnicza) Sun (pogodna)  Star(gwiazda). Wiedzieli że ta mała klaczka jest wyjątkowa. Z niemowlęcia i bobaska minął czas i stała się źrebakiem.

Wychowanie i zdobycie znaczkaEdytuj

Wychowywała się w domu i w szkole w Cloudsdale. Pierwszy lot zaliczyła z trudem, ponieważ gdyby nie szczęście i los miałaby nie zaliczony lot. Wydarzyło się w to w pochmurny dzień. nauczyciel pan Orange Cloud miał odprawić egzamin. Wszyscy jej znajomi zdali i czas miał przyjść na nią. Ponieważ była zbyt pewna siebie rozpędziła się kopytkami i odbiła od chmury mocno trzepocząc skrzydełkami. Sunęła parę metrów i zaczęła spadać. Spadła na ciemną chmurę która zaczęła uderzać w drzewo i ją poraziła. zdenerwowana Moon mocno kopnęła chmurę która zniknęła i trzepocząc skrzydełkami powtórzyła lot. Kiedy wylądowała nauczyciel oznajmił ze zdała egzamin oraz otrzymała znaczek. Wiedziała że oznacza kontrolę nad nocnym niebem nie tylko chmury ale i tez zjawiska.

PracaEdytuj

Poznanie ApplejamaEdytuj

(wkrótce)

Problemy finansoweEdytuj

(wkrótce)

Wspólne wychowanieEdytuj

(wkrótce)

ZainteresowanieEdytuj

CytatyEdytuj

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Znajomi ( Przyjaciele)Edytuj

Relacja Moon Sun Star z FlowerEdytuj

W święta Bożego Narodzenia Moon  spieszyła się szukając choinki na święto. Przypadkiem wbiegła na Flower która też gdzieś się spieszyła.Flower pierwsza chciała przeprosić, ale Moon kopytkiem machnęła i powiedziała ,, -to ja przepraszam -i podniosła klaczce pakunki

Flower: -Bardzo Ci dziękuje. Jak masz na imię? -zapytała spoglądając na klaczkę.

-Nazywam się Moon Sun Star a ty? -zerknąwszy okiem na stojącą z zieloną grzywą klaczką.

-Zwą mnie Flower. Może porozmawiamy w kawiarence tuz obok jest . -Moon przytaknęła głową i postawiła nowo poznanej osobie co tylko chciała. Porozmawiały i wyszły wymieniając się adreasami. Po długich spotkaniach stały się przyjaciółmi.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki