FANDOM

IKONKA NADIA.png
Nadia
- 16-letnia klaczka (w ludzkich latach ma inaczej),twórczyni RainbowPinkli, kucykowa wersja użytkowniczki Darklie .Aktualnie ma 3 miejsce w najdłuższych artykułach.
Nadia

Twórczyni RainbowPinkli

Galeria postaci
Kucyk zmienny
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Podlewanie kwiatków
  • Robienie tęczy
  • Bawienie się z Toothbrushy Mint
  • Głos
    Rodzina
    Rodzice Mama Małgosia

    Tata Michał

    Rodzeństwo Toothbrushy Mint

    Powstanie kucyka

    Wtedy myślałam jak będzie wyglądać moja kucykowa wersja.Potem wymyśliłam jej starą wersję.Nowa wersja powstała tak że na innej wiki oddałam kucyka do adopcji o imieniu"Sing Songs"bo to była tylko Nadia w lustrzanym stawie.Wszystko jej zmieniła i Maja109 go zaadoptowała.I więc zobaczyłam, że ma podobną kolorystykę do Nadii i zapytałam się jej czy mogę stworzyć kucyka o tym samym wyglądzie.I zgodziła się i nowa wersja Nadii tak powstała.

    Osobowość

    Humor [1]

    Nadia ma zawsze humor.Ale czasem jej się psuje ale rzadko.Dużo czasu spędza radośnie i lepiej się czuje.

    Chęć do zaprzyjaźnienia się

    Nadia lubi mieć nowe przyjaciele bo lubi się bawić ze swoimi przyjaciółmi.Najbardziej lubi rysować ze swoim przyjacielem i rysuje też innym,nawet rysuje tym którzy jej nie lubią.Ma mało na razie przyjaciół bo czasem nie chce jej się rysować bo jest zmęczona ale i tak jej przyjaciołom to nie przeszkadza. W jej klasie na przerwach nie ma co robić i je swoje drugie śniadanie.Lubi najbardziej chodzić do świetlicy w swojej szkole ale rzadko tam jest bo tylko 10 minut można być w świetlicy ale i tak bawi się ze swoimi przyjaciółmi szybko jak może i więcej ma przyjaciół.

    Charakter

    Nadia jest dobra.A szczególnie mądra.Kiedy stworzyła RainbowPinklę dużo się nauczyła.Pomógł wtedy jej zwierzak o imieniu Tęczunia.

    Nieśmiałość

    Nadia jest bardzo nieśmiała.Bardzo wstydzi się występować i jakoś daje radę.

    Wierność

    Nadia jest wierna.Nawet bardzo.Czasem ktoś wygaduje co nie miała powiedzieć.Nie za bardzo pamięta czasem te słowa.

    Wygląd

    Kiedyś

    Nadia jak miała stary wygląd to miała grzywę i ogon w kokardki.I różowy kolor designu.Miała też niebieski kolor oczu.Kolor sierści był taki sam jak teraz.I znaczek.

    SparkleDarklina Nadia biega.png

    Stary wygląd

    Teraz

    Teraz Nadia wygląda inaczej.Ma dodatkowy kolor grzywy - niebieski.I do tego kwiatek.Zdjęcie można zobaczyć w galerii kucyka.

    Jako pegaz

    Nadia jako pegaz też wygląda inaczej.Ma czerwono-niebiesko-granatowo-fioletowo-różową grzywę i ogon.I tęczowe oczy.Taki sam znaczek jak teraz.

    Jako jednorożec

    Nadia jako jednorożec wygląda inaczej też.Ma tylko fioletowy kolor desingu i rozpuszczone włosy.

    Kryształowa

    Nadia jak była kryształowa to miała desing podobny do Cadance.Miała też takie coś  w kolorach tęczy.
    SparkleDarklina crystaaaał.png

    Kryształowa

    Tęczowa wersja

    Sparklin Star to tęczowa wersja Nadii.Mimo,Nadia jak wyjedzie do Shinyville stanie się Sparkliną Star.Jej gwiazdki na sierści oznaczają wyraz"Star" czyli gwiazdka po polsku i dlatego ma te gwiazdki na swojej sierści.

    Na galę

    Nadia ma sukienkę  kolorową z tęczą i swoim znaczkiem.I ma buty w serduszka i rozpuszczoną grzywę,Oraz naszyjnik.Troszkę przypomina Nadię kryształową.Zdobyła 1 miejsce w konkursie najpiękniejszych sukienek.

    Ulubione jedzenie

    Oto lista jedzeń które lubi:

    • Kotlet
    • Ziemniaki
    • Kanapkę z serem,szynką i keczupem
    • Pizzę
    • Ser w ziołach(taka zupka)
    • Pianki
    • Chipsy
    • Spahgetti
    • I inne...

    Zwierzaki

    Nadia ma trzy zwierzaki o imieniu Scrimbly, Tęczunia i Orangis.Bardzo o nie dba.

    Scrimbly

    Scrimbly jest z jej ulubionej gry:Angry Birds.Ale miała inne imię.Ona w to często to gra.I nawet nie wiedziała że zdobędzie jednego ze swoich ulubionych.
    Stella.png

    Scrimbly

    Tęczunia

    Tęczunia  pomogła jej stworzyć RainbowPinklę.I Inne wymyślone kucyki.Dzięki temu Nadia miała koronę.
    SparkleDarklina zwierzak2.png

    Tęczunia

    Orangis 

    Orangis to kolejny zwierzak Nadii.I kolejny z gry Angry Birds.Jest jej ptakiem na pierwszym miejscu.
    SparkleDarklina.png

    Orangis

    Ulubione zajęcia

    Ulubionym zajęciem Nadii jest:

    Podlewanie kwiatków 

    Nadia lubi podlewać kwiatki.Zawsze jej to się udaję.Czasem pomaga jej w tym Beatiful Rainbow Flowers i Floweray Reinaly.Ma piękne tęczowe,różowe,fioletowe i niebieskie kwiaty.

    Bawienie się z Toothbrushy Mint

    Nadia czasem bawi się z Toothbrushy Mint.Niestety ale Nadia nie mieszka z Toothbrushy Mint.Ale i tak Toothbrushy Mint ma inne przyjaciele.Toothbrushy Mint najbardziej lubi się bawić z "zwierzakami"

    Robienie tęczy

    Nadia lubi robić tęczę.Bo lubi kolor tęczowy.W RainbowPinkli zwana tęcza jest"Tęczowy Burst" czyli Tęczowy Wybuch.Mistrzynią tego jest kucyk:Rainbow Burst.Czasem uważa że tęcza wygląda z granatowym kolorem o wiele bardzo lepsze.

    Historia

    Dzieciństwo

    Nadia urodziła się w Canterlocie i od razu się pojawiła u księżniczki Celestii.Była obok Księżniczki Twilight bo to jej ulubiona księżniczka.Czasem siedzi z Luną,Cadance lub Celestią.Celestia powiedziała mamie Nadii że jak dorośnie to stworzy dużą krainę.I tak się stało.Jak miała 4 lata opiekowała się nią Minuette.Bardzo ją polubiła bo Minuette dbała o nią jakby była jej mamą.Wtedy przyszli jej rodzice i powiedzieli że muszą pójść do ich pokoju w tym zamku wraz z Nadią i Nadia poszła z rodzicami i w tym pokoju już robiła to co chce.

    Uczenie się w szkole z księżniczką Twilight

    Nadia uczyła się w szkole i miała tam panię księżniczke Twilight.Była tak bardzo zadowolona i powiedziała jej w czasie przerwy że bardzo ją lubi.Twilight bardzo się ucieszyła i pogłaskała Nadię.Potem był dzwonek że jest już koniec przerwy i Nadia usiadła do ławki.Siedzi z Dinky Doo i kolegują się.Potem skończyła zadanie która miała zrobić i dostała szóstkę.Wtedy była ostatnia lekcja i był to włef. Dobrze ćwiczyła na w-fefie ale było jedno trudne zadanie do wykonania ale udało jej się.Po w-fefie poszła do świetlicy ale bardzo mało było tych kucyków.Było ich około 4.Zaczęła się bawić z Alulą ponieważ Dinky Doo chodzi na stołówkę a Alula nie.To samo nie mogła się bawić z małą Daisy ponieważ ona jest w 3 klasie a one kończą najpóźniej  a Nadia była w 1 klasie a one kończą najwcześniej.Po zabawie zaczęły się krótkie zajęcia a potem Alula i Dinky Doo bawią się wraz z Nadią.Na koniec dołącza do nich Lily i lepiej się bawią.Kucyki z klasy 3d jej bardzo dokuczały ale jakoś dała radę.Dla niej to najgorsza klasa z tej szkoły,ale pani ze świetlicy widziała że jej dokuczają i szybko zwraca im uwagę.

    Wyjazd do Ponyville

    Jak Nadia wyjechała do Ponyville bardzo dużo poznała kucyków.Były bardzo kolorowe i Pinkie Pie od razu zaprosiła ją na przyjęcie odkąd przyjechała, Rainbow Dash zrobiła tęczę też odkąd przyjechała, Rarity uszyła dla niej suknie,Applejack dała jej babeczkę z jabłkiem i Fluttershy zaprosiła ją do oglądania jej zwierzaczków.Wszystko bardzo jej się podobało i w końcu chciała poznać kucyki tła.Było ich najwięcej odkąd zobaczyła i każdy kucyk mówił swoje imię jak do niego podeszła.Trafiła raz na Minuette i przywitały się i pogadały.Nadia nie wiedziała że Minuette też wyjechała do Ponyville.Nie chciała wyjechać znowu tylko tu zostać ale rodzice powiedzieli że ta kraina gdzie będą jechać też jest bardzo ciekawa i Nadia wyjechała.

    Wyjazd do Kryształowego Królestwa

    Nadia wyjechała do Kryształowego Królestwa i to była najpiękniejsza kraina odkąd spotkała.Od razu stała się kryształowa i była bardzo zadowolona z tego.Zwiedziła już cały kryształowy zamek i bardzo jej się podobał.Mówiła też że kryształowe kucyki są takie śliczne i cudowne jak ona.I nagle ją coś zaskoczyło była to Księżniczka Cadance wraz z Shining Armorem.Przywitała się z nimi i powiedziała co sądzi o Kryształowym Królestwie.Cadance i Shining Armor byli tak dumni a szczególnie Cadance. Na koniec powróciła do Canterlotu.

    Jej marzenie

    Jak przyjechała do Canterlotu od razu wymyśliła w końcu swoje kucyki.Narysowała je i pokazała rodzicom i księżniczkom którym bardzo się spodobało.Celestia wpadła na taki pomysł aby wymyślić krainy dla tych kucyków.I wymyśliła i zrobiła mapę którą też pokazała rodzicom i księżniczkom i też im się podobało.Wtedy w kolejnym dniu Celestia na życzenie Nadii stworzyła czar i nikt tego nie wie oprócz Celestii i w godzinie 16:00 Nadia stworzyła RainbowPinklę.Każdy kucyk chciał zobaczyć jak ona wygląda i bardzo się podobała i niektóre kucyki chciały tu zamieszkać ale nie zgodziły się księżniczki.I powstały krainy i kucyki i ich nazwy.Powstała tęczowa harmonia między kucykami i kucyki nigdy się nie kłóciły,nienawidziły i na siebie się nie gniewały.I stworzyła w niebie tęczę co codziennie będzie się pojawiać na niebie RainbowPinkli.Dzięki temu kucyki z Equestrii będą wiedzieć gdzie jest RainbowPinkla dzięki święcącej na niebie tęczy.
    140105 205128.png

    "Życie jest piękne z tęczą."

    Ciekawostki

    • W Dreamville stoi lustro z jej koroną. 
    • Jej pierwszym OC była Paraley Larray.

    Umiejętności

    Latanie

    Nadia lata jak zostanie pegazem.Dużo lata i czasem ma tęczowe skrzydła.Dzięki tęczowym skrzydłom lata wyrzej i jest bardziej tęczowo w całej RainbowPinkli.Dużo kucyków ją wtedy podziwia.

    Mocna magia

    Nadia ma mocną magię jak Twilight ale może tak zrobić jak stanie się jednorożcem.Umie zrobić nawet tęczową magię i tęczę dzięki swojej magii.

    Imię

    Nie miałam pomysłu jak nadać jej imię więc nadałam jej moje imię.Kiedyś chciałam ją nazwać"Rainbow Flower" ale bardziej jej się podobało Nadia.

    Relacje

    Twilight Sparkle

    Twilight to jej najlepsza przyjaciółka z Ponyville.Uwielbia ją jako alikorna ale nienawidzi jako jednorożca bo wygląda dla niej na troszkę brzydką.

    Pinkie Pai

    Pinkie zawsze ją zachęca na przyjęcia.Nadia zawsze mówi że przyjdzie bo jej przyjęcia są bardzo przyjemne.Dla niej Pinkie jest słodziusia.

    Rainbow Dash

    Rainbow to też jej przyjaciółka.Lubią się bo Nadia uwielbia tęczę.I pokazuje też swoją tęczę.

    Applejack

    Applejack to przyjaciółka która szykuje dla niej sok jabłkowy bo Nadia uwielbia soki jabłkowe.Jednak mówi do Applejack że Apple Bloom jest przesłodka z Babs.

    Rarity

    Rarity szyje dla niej sukienki.Nadia bardzo chciałaby z tęczą a szczególnie ze swoim znaczkiem.Wtedy bardziej kolorowo.

    Fluttershy

    Nadia lubi Fluttershy.Bardzo chciałaby od niej mieć kotka.Jednak ciągle o tym zapomina i boji się że ktoś go zabierze.

    Lyra

    Lyra to też przyjaciółka Nadii.Nadia mówi że ma ładne kolory i jest bardzo słodkim kucykiem tła.

    Minuette

    Minuette to najlepszy kucyk tła jej.Lubi ją najwięcej nisz Twilight bo zaczęła Minuette lubić wcześniej.Lubi tak bardzo ją i przyjaźniły się.Mówi też że jest słodka i cieszy się bardzo że zostały przyjaciółkami.

    Zainteresowania

    Tablet[2]

    Nadia odkąd przyjdzie do domu od razu gra w tablet.Bo ma tam różne gry że trzeba opiekować (np.Pou) swoim zwierzakiem.

    Rysowanie

    Rysowanie to jej pierwszy talent który miała.Bardzo pięknie rysowała dzięki przerysowywaniu z komputera tableta i telefonu.Teraz rysuje kontury kucykom.Najpiękniej rysuję na kartce i kompie.

    Czy wiesz że...

    Miała kiedyś okulary?

    Lubi mieć system Windows w komputerze?

    Często pisze artykuły o kucykach?

    Lubi robić ramki?

    Kocha tęczę?

    Lubi kolorować tło akwarelowymi kredkami?

    Jej historia powstania RainbowPinkli

    Wtedy wymyśliła miasta"Dreamville" "Dreampegasis" "Dreamunicornia" i inne.Wtedy myślała jak stworzyć nazwę tej mapy.I wymyśliła nazwę"RainbowPinkPurple" ale dla niej było to beznadziejne i stworzyła nową krótszą nazwę czyli RainbowPinkla.

    Powstanie znaczka

    Jej znaczek powstał jak stworzyła RainbowPinklę.Jej znaczek to tęcza z kwiatkiem ale myślała że będzie mieć znaczek jako znak RainbowPinkli ale miała lepszy,o wiele lepszy.Nie zmienił jej się nigdy bo bała się że miała inny ale już się nie bała bo odkąd dowiedziała się że kucyki nie zmieniają znaczka nawet gdy miały nową wersję to przestała się już bać.

    Cytaty

    Nie wiem co narysować niech przyjdzie wreszcie ta wena! - nie ma co narysować

    Sook! Muszę go mieć!- chce sok jabłkowy

    Nuda....ile trzeba czekać na tą pizze? - czeka na pizze

    Znowu to? Nieeeeee! Czemu muszę wszystko przegapiać?! - znowu przegapiła Angry Birds

    Tęcza forever :DDD - patrzy na tęczę

    Twilight?! Cześć jestem twoją fanką! - widzi Twilight

    Pinkie,wolę babeczke od ciasta. - mówi do Pinkie pie

    Czeeeść,mogę tu weejść? - mówi do Rainbow Dash

    Bla,bla,bla nie słucham cię - mówi do Wiktorii

    Wiesz co? Możesz być cicho bo zrobie z ciebie placek! - do anonima

    Nie ma sensu dziś iść na plac zabaw ale mogę sprawić żeby było! - do Ladybug Dream

    Zalety i Wady

    Zalety

    • Jest dobra w grze Angry Birds
    • Pięknie rysuje

    Wady

    • Jest uczulona na mleko

    Galeria

    Zapytaj ją

    Możecie pytać na tym blogu.

    Przyjaciele

    Nadia ma bardzo dużo przyjaciół.Jak stworzyła RainbowPinklę powiedziała że jej OC zostaną jej przyjaciółmi i tak się stało.Ktoś chętny żeby twój kucyk był jej przyjacielem?[3]

    Przyjaciele z innej wiki

    • Bookde
    • Mia

    Przyjaciele z innej wiki

    • Wiktoria
    • Paula

    Przypisy

    1. Taaa...w świetlicy w szkole najczęściej jej się psuje...
    2. Wiecie że ma też do załatwienia jedną grę o kucykach?...
    3. PLIIIIIIS :<

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki