FANDOM

Czarująca Fluttershy
FS.jpg
Autorem odcinka jest Maja108
Oryginalna nazwa Charming Fluttershy.
Główna bohaterka Fluttershy
Postacie drugo planowe TS

RD Angel

Postacie tła Większość kucyków z Equestri.

Opis

Rainbow Dash wzywa wszystkie kucyki w Ponyville na zebranie w bibliotece. Okazuje się, że planuje pobić rekord świata w rozpędzaniu chmur. Fluttershy radzi sobie koszmarnie, a inspektorka ma przyjechać za dwa dni. Pegaz przypomina sobie słowa jej mamy o gwiazdach życzeniowych. Mama mówiła, że Fluttershy dowie się do której gwiazdy ma wypowiedzieć życzenie wtedy kiedy będzie go potrzebowała. FlutterShy prosi najjaśniejszą gwiazdę by ta nie zawiodła RD. Następnego dnia FS staje się alikornem. Wydaje jej się, ze słyszy głosy. Jako alikorn FS traci kontrolę, a jej klejnot przeistoczył się w koronę. Ta uważa się za najpotężniejszego kucyka w całej Equestrii. Zaczyna się robić zła. TS znajduje w jakiejś księdze, że jeżeli jej nie powztrzymają może, dojść do nienawiści jaka gościła w ich sercach za czasów przed narodzinami Celestii oraz Luny. Kiedy TS następnym razem zauważyła znaczek FS były to trzy czarne Motyle. FS uwolniła wszystkich wrogów Celestii i zaczeła nękać mieszkańców Ponyville. Stała się większa od całego miasteczka. Po pewnym czasie zdeptała Angel'a. Użyła magii by go leczyć, a potem zniknął jej róg.

Scenariusz

W budowie.

Galeria

w budowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki