FANDOM

Purple Chocolate (Fioletowa czekolada)- Pegazica.                                                       
Purple Chocolate
Purple Chocolate.PNG
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Taniec, granie na gitarze

WyglądEdytuj

Purple jest kucykiem o fioletowej sierści i brązowej grzywie. Ma niebieskie oczy. Na kopytku zawsze nosi 2 zielone bransoletki.

CharakterEdytuj

Purple jest odważna i nerwowa. Zawsze chce żeby jej coś wychodziło dobrze, a jak jej coś nie wychodzi denerwuje się. Lubi przyjedżać do Księżniczki Luny na wakacje.

HistoriaEdytuj

Purple została ukradziona przez Discorda. Discord chciał ją wykopać przez okno bo jej nie chciał, lecz powstrzymał się. Za to używał jej jako podnóżek. Pewnego dnia Purple uciekła mu. Została znaleziona przez Mane-iac. Ona ją nauczyła zasad dobrego wychowania. Następnego dnia Purple została wciągnięta przez lustro. Wylądowała w lasie Everferre, na zardzewiałej hujajnodze. Wdedy zgłodniała. Musiała wtedy znależć coś do jedzenia. Znalazła skórkę z banana. Zjadła ją i się skrzywiła. Wtedy odnaleźli ją jej prawdziwi rodzice. Zawieźli ją do ich domu, i posłali do liceum. Purple Chocolate co tydzień mogła odwiedzać Księżniczkę Lunę, która pomagała jej w różnych ciężkich chwilach, bawiła się z nią, powtarzała lekcje i tańczyła. Purple od tej chwili była szczęśliwa.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki