FANDOM

Historia

RainbowClouds to miasto które nie powstało w RainbowPinkli tylko w Equestrii chociaż stworzyła ją SparkleDarklina.Te miasto zostało stworzone przez dwa jednorożce - Twilia i Rainba.Były dla siebie najlepszymi przyjaciółkami i w końcu chciały coś stworzyć.Nie miały pomysłu więc stworzyły miasto pod tytułem"RainbowClouds".Długo myślały pod tytułem więc Twilia pomyślała że będzie coś o tęczy i było i oznacza to"Rainbow".A Rainba myślała coś o chmurach zamiast magii i więc stworzyła drugą nazwę"Clouds" co oznacza chmury i powstało im"Tęczowe chmury".Więc skoro Equestria dowiedziała się o nowym mieście to od razu przyjechały kucyki z Ponyville,Canterlotu i innych miast z Equestrii.Niektóre kucyki chciały tu zamieszkać ale księżniczki nie pozwoliły im tam mieszkać.Wtedy w kolejnym dniu Twilia i Rainba dostały koronę bo Księżniczka Twilight obserwowała ich i myślała że staną się księżniczkami i stworzyła im więc skrzydła i poczuły się jak prawdziwe alikorny bo stały się alikornami.Nagle stykneły się rogami i wyczarowały swoje przeznaczenie.I wreszcie dostały znaczek i na ich życzenie powstały kucyki w RainbowClouds.Twilia i Rainba szybko nadały im imiona i teraz było wiadomo który kucyk ma tak na imię.I tak powstało RainbowClouds.
Scan

Stuknięcie się rogami

Galeria

W rozbudowie.

Scan0002

Twilia i Rainba zadowolone z całego miasteczka