FANDOM

Rainbow Ribbon (z ang. Tęczowa wstążka)

RAINBOW RIBBON

Charakter

Rainbow Ribbon lubi nosić kokardki. Jednak nie ma jej na zdjęciu z kokardką. Za to lubi chodzić do gimnazjum to samo jak Dashia Days. Chodzi do gimnazjum numer 15. Jest dobra (nawet bardzo) robi wszystkie polecenia które każe jej mama i tata Oraz lubi bawić się w chowanego i grać na komputerze w Angry Birds Seasons. I lubi malować w GIMP'ie.

Wygląd

Rainbow Ribbon jest niebieska. Ma zielone oczy i grzywę różową i mocno-niebieską Dzieli design z Royal Ribbon. Jej znaczkiem jest szklanka lemoniady.

Ulubione zajęcie

Rysowanie

Rainbow uwielbia rysować. Zawsze próbuje narysować swoją mamę. Jednak zawsze to trudno wychodzi. Aż w końcu wydrukowała jej obrazek i udało się. I powiedziała Wreszcie! i dała mamie rysunek. Nawet chciała namalować swój dom! A szczególnie swój pokój! Ale nie udało jej się. I tak została artystką w Rainbowville.

Umiejętności

Latanie

Rainbow jest dobra w lataniu.Jedna fajna sztuczka nazywa się Tęcza w chmurach i jest taka fajna bo robi tęczową chmurę! Trzeba zrobić Tęczowy Burst przez chmurę i sztuczka gotowa!. To samo jak była źrebakiem nauczyła się robić to bo przez cały czas gapiła się w chmury.I jak została nastolatką to zrobiła to w całości.I tak powstała w całości sztuczka.

Czary

Rainbow zna się dobrze na czarach. Nie ma tęczowego rogu jak wszystkie alikorny nastolatki tęcyki Lecz ma wszystkie tęczowe moce. Umie robić tęczowy pokój nawet pomogła Dashi Days zrobić tęczowy pokój. W tym pomogła jej Tęczucia.

Ciekawostki

  • Czasami nosi kokardkę lub wstążkę.
  • Jest dobra też w Pinkie in CandyLand.
  • Nauczyła się magii od Twilight.
  • Pomogła Minuette w posprzątaniu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki