FANDOM

Rainy Cloud
Rainy cloud.jpg
Rainy Cloud - ponyfikacja użytkowniczki Fryloczek. Alikorn o różowej maści i błękitnej grzywie. Gdy jest zła jej skrzydła płoną,  grzywa wybucha ogniem, a różowa maść zamienia się w białą. Ma bliznę prowadzącą przez oko. Jej grzywa zapleciona jest w dwie kitki. Ma szwy na jednym ze swych kopytek. Lubi pomagać Big Macintosh'owi na Farmie Sweet Apple. Jej ulubioną piosenką jest Gangnam Style, bardzo często ją śpiewa. Została wpisana do Księgi Rekordów Poniacza. Zawsze nienawidziła Caramela i Braeburna. Umie się transformować w Alicorna. Jej prędkość skrzydeł to 29. Lubi czekoladę. Rainy jest księżniczką żywiołów. Jest członkinią rodziny Celestii i Luny. Celestia jest ciocią Rany Cloud. Rainy włada żywiołami, dokładnie- ogniem i wodą.  Mieszka w Ponyvile, niektóre kucyki nie wiedzą, że jest księżniczką. Wtedy im to mówi, a one się śmieją. Wtedy woła Celestię, żeby to udowodniła.  Nie często zakłada strój królewski.

Charakter

Rainy jest miła i dobroduszna. Jednak potrafi być czasem opryskliwa. Ma wyjątkowo delikatne usposobienie.

Znaczek i historia

Wszystkie kucyki wyśmiewały się z dwóch różnych kolorów oczu Rainy. Mała klaczka chciała jak najprędzej się ukryć tam, gdzie nikt nigdy jej nie znajdzie. Znalazła miejsce na chmurce przez którą przenika niczym kucyk ziemski lub jednorożec. Wylądowała na deszczowej, ciemnej chmurze. Okazało się, że Rainy umie chodzić TYLKO po burzowych i deszczowych chmurach! Wtedy na jej boku pojawił się znaczek, burzowa chmura. Gdy chciała sfrunąć z chmury trafił ją piorun. Jej grzywa wybuchła żywym ogniem, a różowa maść zmieniła się w białą. Jej skrzydła zaczęły płonąć, a jej oczy zrobiły się czerwone. Jednak zaraz potem powróciła do normalnego wyglądu. Od tego czasu Rainy umie przybrać taki wygląd, na przykład kiedy jest bardzo zła lub kiedy przeżywa dużo emocji.

Rainy umie przepięknie rysować. Ma dwie całkowicie zapełnione, aż pękające teczki na rysunki. Kiedyś je wszystkie policzyła. Okazało się, że jest ich ponad sto! Wtedy na jej boku pojawił się dziwny błysk. Okazało się, że na jej chmurka została przebita.... Przebita ołówkiem.

Umiejętności magiczne

Rainy Cloud umie czarować skrzydłami. Zabrano jej róg, a jej magia została przeniesiona do skrzydeł. Umie lewitować i czarować skrzydłami. Jak jest zła staje się alicornem. Jednak, gdy powraca do swojej normalnej wersji, róg znika. Jednak umie się transformować w alicorna.

Zwierzątko

Plik:My hm.jpg
Jej zwierzęciem jest chomik Sonic . Dostała go na urodziny. Chomik ma już trzy lata. Ma też pod opieką kota, Grumpy Cat i Garfielda.

Wyobraźnia

Rainy Cloud ma nieskończenie wielką wyobraźnię. Konstruuje różne rzeczy ulepszające świat. Np: Różne machiny, wynalazki, urządzenia, mikstury.

Sposób bycia

Rainy jest chłopczycą. Nie lubi się stroić. Nigdy się nie poddaje. Ma za to swoją wadę: najpierw działa, potem myśli. Mogą wyniknąć z tego nieprzyjemne skutki.

Psy

Rainy boi się psów. Jak była mała, szła sama ulicą. Popatrzyła się na tego psa, a on jak oszalały zaczął za nią biec przez całą dzielnicę . W końcu ją zgubił. Rainy szła sobie dalej, podczas gdy ten sam pies ją ugryzł. Od tamtego czasu Rainy boi się psów.

Wrażliwość

Rainy jest bardzo wrażliwa. Jak ktoś jej powie coś przykrego, nie może tego znieść. Prawie wpada w depresję. Ogólnie nienawidzi osób, które się z niej naśmiewają. Śmieją się z niej, że lubi jej ulubioną serię: My Little Pony FIM.

Miłość do Big Macintosh'a

Rainy Cloud kocha Big Macintosh'a. Boi się mu o tym powiedzieć. W końcu przełamała się  i mu to powiedziała. Okazało się, że Big Mac też ją kocha!

Nienawiść do Caramela i Braeburna

Plik:Wyścig.jpg
Rainy Cloud nienawidzi Caramela i Braeburna. Wszystko przez fandom... Zresztą mniejsza o to. Rainy ich nienawidzi.

Niesamowita prędkość

Rainy jest niesamowicie szybka. Potrafi w ciągu 0,5 sekundy oblecieć cały świat. Prześcignęła nawet Rainbow Dash. Rainy umie się poruszać nawet z prędkością światła. W trakcie szybkiego lotu zostawia za sobą ognistą smugę i krople wody.

Dashery

Dashery to kot, adoptowany przez Rainy. Dashery jest z natury spokojny i opanowany. Jedak gdy wpadnie w złość, staje się bardzo agresywny i trudny do opanowania. Dashery umie mówić, co urywa przed innymi kucykami (oprócz Rainy Cloud).  Dasher jest niemalże cały czas uśmiechnięty i na luzie. Ma jaskrawo zielone oczy i ognisty ogon. Na grzbiecie ma pastelowe, kolorowe pasy. Dashery ma pierzaste skrzydła. W środku uszu zamiast różowego koloru, ma tęczowe, jaskrawe pasy.

Smok

Rainy kiedyś znalazła na chmurce jajo smoka. Zobaczyła, że jest bardzo zmarznięte. Przyniosła je do domu i ogrzała. Z jaja wykluł się maleńki smok, którego Rainy nazwała Blue. Blue jest bardzo towarzyski, okazało się, że jest bliźniakiem Spike'a. Często się spotykają. Blue jest pomocnikiem Rainy. Blue ma jedno oko różowe, a drugie zielone. Tą cechę dzieli z Rainy, ponieważ ona też ma inne kolory oczu.

Smutek

Rainy, gdy jest smutna prostuje jej się grzywa. Zmienia się jej uczesanie. Dostaje złego humoru. Ma wtedy design jak Pinkamena. Jej barwy wtedy minimalnie szarzeją. Potem jednak powraca do normalnego stanu.

Equestria Girls

Rainy Cloud jako Equestria Girls ma rozpuszczone, błękitne włosy, niebieskie, krótkie spodenki i czarne buty. Ma także ciemnoróżowy T-sihrt. Na rękach Rainy widnieją czarne bransoletki.

Rainy obrończyni, wojowniczka

Rainy jak jest wojowniczką , ma srebrną zbroję, jej skrzydła płoną,  grzywa wybucha ogniem, a różowa maść zamienia się w białą. Gdy zaś jest obrończynią i bohaterką, ma złotą zbroję, i swój normalny wygląd.

Galeria

Ciekawostki

  • Włada żywiołem ognia i wody.
  • Jej oczy są w dwóch różnych barwach : zielony i niebieski.
  • Umie wykonać ognisto-wodne bum. (jako jedyna w Equestrii).
  • Jak jest podekscytowana, staje na swoich skrzydłach.
  • Jest spokrewniona ze smokami.
  • Jej kolor magii to po prostu płomień.
  • Umie śpiewać każdym głosem.
  • Ma słaby wzrok i musi nosić okulary.
  • Prawie nigdy nie robi sobie makijażu.
  • Jest zakochana w Big Macintosh'u.
  • Jej prędkość skrzydeł wynosi 29.
  • Rainy Cloud wie, gdzie jest Nemo.
  • Ma w swoim domu fontanne syropu klonowego i czekolady.
  • Rainy Cloud śpi ze swoim pluszowym kotkiem o imieniu Pikason.

Przypisy

1. Mam bląd włosy i niebieskie oczy, żeby nikt nie pomyślał, że wyglądam jak Rainy XD.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki