FANDOM

Sunny Dash

Ponysona użytkowniczki SunnyDash57

Sunny dash smile alicorn by sunnydash57
Zajęcia Magia, latanie, pomoc dla innych
Głos
Sunny Dash (z ang: Słoneczna dziarskość) — Ponysona użytkowniczki SunnyDash57.

Wygląd Edytuj

Grzywa i Ogon Edytuj

Grzywę i ogon ma zieloną i środku ciemnym zielonym jak kontor jej grzywy i ogona.

Oczy Edytuj

Jej kolor oczów to brązowy.

Sierść Edytuj

Jej kolor sierści to pomarańczowy.

Znaczek Edytuj

Znaczek zdobyła, jak była młodsza. Często rysowała. Potem wychodzi na dwór i patrzy w słońce. Gdy wróciła do domu, została znaczek. Jej znaczkiem to pędzel rysujący słońce i obok takie serce.

Charakter Edytuj

Sunny Dash lubi mieć uśmiech na twarzy. Płacze czasem bez powodu, lub np: kiedy jej nikt nie słucha. Boi się ciemności. Jest troszkę także nieśmiała. Cieszy się, że jest alikornem, bo może latać i czarować.

Historia Edytuj

Urodziny ma 22 czerwca

Była na dworze latać. Usłyszała krzyk swojej kuzynki Rainbow Tis. Poleciała zobaczyć, co się stało. Zauważyła, że Rainbow Tis utknęło skrzydło pod kamieniem (Rainbow Tis jest pegazem). Sunny Dash mogłaby jej rogiem pomóc. Więc podniosła kamień rogiem. Rainbow Tis się ucieszyła i przytuliła Sunny Dash. Sunny Dash poleciała latać w górę. Usłyszała płacz kucyków. Była to płacząca Applejack z Sweet Diamonds. Postanowiła im pomóc. Płaczące klacze płaczą, bo zgubiły coś. Sunny Dash poszukała własnym rogiem. Odnalazła te rzeczy i dała im. One się ucieszyły i przytuliły. Gdy Sunny Dash szła spacerem, to zrozumiała, że pomaga dzięki jej własnym rogiem. Sunny Dash usłyszała kolejny płacz. Była to Pinkie Wishes bo szuka Daisy Shine, ponieważ znikła. Odnalazła ją własnym rogiem. Pinkie Wishes się ucieszyła i przytuliła Sunny Dash. Sunny Dash mówi, że ten dzień jest fajny. Sunny Dash raz była w telewizji.

Umiejętności Edytuj

Latanie Edytuj

Sunny Dash potrafi świetnie latać

Magia Edytuj

Zna wszystkie zaklęcia. Jak w historii używa też róg do pomocy.

Relacje Edytuj

Sunny Dash chętnie spędza czas z przyjaciółki. Pomaga też innym.

Galeria Edytuj

Sunny Dash/Galeria

Cytaty Edytuj

Nie martw się, pomogę ci.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest kuzynką Rainbow Tis
  • Ratuje innych za pomocą swojego rogu
  • Raz była w telewizji

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki