FANDOM

Tinne

Jubilerka

As.png
Zajęcia jubiler
Głos
Rodzina
Małżonek Gold Star
Dzieci Ametyse, Olgierka
Rodzice Mary Akwaryn i Silver Apple
Rodzeństwo Yellow Ball
Dziadkowie Babcia Perydotyt
Krewni Szafire, Platynka, Rodzina Gold

Wygląd Edytuj

Tinne ma złotą sierść i srebrną grzywę przewiązaną czerwoną gumką. Ma 3 czarne paski na rogu i błękitne oczy. Jej podkowy są koloru nefrytu. Aura Tinne jest koloru szafiru, a gdy jest osłabiona - czarna jak onyks. W dzieciństwie aura była koloru ametystu.

Charakter Edytuj

Tinne jest miła i często pomaga, ale gdy się denerwuje, dąsa się na cały świat. Ogólnie jej charakter zależy od sytuacji, w której się znajduje.

Kolory Aury Edytuj

Gdy Tinne jest wściekła jej aura jest rubinowa, natomiast kiedy jest smutna, ma aurę koloru cytrynu. Gdy się bardzo cieszy ma diamentową aurę.

Rodzina Edytuj

Tinne jest córką Mary Akwaryn i Silver Apple, wnuczką Babci Perydotyt. Ma brata Yellow Ball. Jej mężem jest Gold Star, a córkami - Ametyse i Olgierka.

Pasje Edytuj

Tinne poza swoim zawodem lubi spędać czas z rodziną i zwierzakami oraz czytać. Lubi też rysować.

Historia Edytuj

NarodzinyEdytuj

Tinne narodziła się w luksusowym szpitalu w Canterlocie. Na początku chciano ją nazwać Little Perydotyt, na cześć Babci Perydotyt. Jednak wkrótce Mary Akwaryn zauważyła, że ich córka próbuje łapać gwiazdy. Nazwała ją więc Tinne, jak nazywało się wtedy mnóstwo kucykowych gwiazd.

Zdobycie znaczkaEdytuj

Tinne dostała swój znaczek pierwsza w szkole. Podczas lekcji pani kazała im zrobić wisiorki. Tinne zrobiła najpiękniejszy. Wszystkie koleżanki zaczęły ją prosić o biżuterię. Wtedy pojawił się jej znaczek - błyszczący rubin.

Cytaty Edytuj

,, Ja go znalazłam więc jest MÓJ!" odcinek ,, Kłótnia o skarb" ,, Co? Mam zrobić medalion dla księżniczki? Super!" odcinek ,, Księżniczkowa biżuteria" ,, Ale subcio, że jedzie do nas Platynka!" odcinek ,, Zjazd Goldów "

Więcej z Fandomu

Losowa wiki