FANDOM

Wygląd

Toothpaste
This is my pony
Female picto
Żeńska
Zajęcia Układanie klocków LEGO, chodzenie do szkoły
Toothpaste(z ang: Pasta do zębów) to ciemno-różowy kucyk o niebieskiej grzywie i takich samych oczach.

Zainteresowania

Tooth bardzo lubi grać na komputerze w League of Legends, rysować i budować różne rzeczy z klocków LEGO.

Przezwiska

Wszyscy którzy znają Tooth przezywają ją tak:

  • Neon
  • Neonowa maska
  • Nasa
  • Osmak
  • Ziółko
  • Windows Vista
  • Gacie
  • Discord myju myju
  • Malinowy głupek

Historia

Tooth urodziła się w Ponyville. Jej rodzice od razu umarli. Tooth zamieszkała z babcią. Pewnego dnia ukradła ją Pani Podmieńcowa (Czyli Kryśka). Podmieńcowa chciała z niej zrobić pastę do kopytek, lecz się jej nie udało. Podrzuciła ją do fabryki tęcz, w której Sombra chciał ją przerobić na tęczę. Tooth walnęła go w głowę podkową. Sombra wybuchł, bo okazało się, że ta podkowa to było Kryształowe Serce. Trzy lata później Tooth znalazła.. pastę do zębów w Lesie Everferee. Poszła do osady, w której spotkała zebry. One jej powiedziały że Discord zgubił paste do zębów i że jest zdenerwowany. Tooth na chwilę zamieszkała z zebrami Lecz tydzień poźniej jedna z zebr jej powiedziała " uciekaj z tąd! Discord cię poszukuje! Musisz się schować!". Lecz Tooth poszła do Discorda i oddała mu pastę. Discord jej pdziękował i powiedział że może już iść, bo chciał w spokoju wypić siki krowy. Tooth westchnęła i wyszła. Zaczęła się zima. Tooth zamarzła na sopel. Znalazła ją Kiężniczka Luna. Zabrała ją do pałacu, gdzie ją odmroziła i przygarnęła do siebie. Posłała ją do szkoły gdzie zaprzyjażniła się z wieloma kucykami. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki